Ivona Raszková
Bakalářská práce
Možnosti XNA Game Studia
XNA Game Studio
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována studii XNA Game Studia. Cílem bakalářské práce je nastudovat možnosti XNA Game Studia a vyzkoušení těchto možností v praxi. Dále je v této práci vyzkoušeno propojení s programy pro modelováni objektů, vytváření audia a další. Na závěr této práce je prozkoumání alternativ přenosu aplikace na různé platformy.Abstract:
This bachelor thesis is devoted to study of XNA Game Studio. The target of bachelor thesis is study of possibility of XNA Game Studio and examining these possibility in practise. In this thesis is tested connection with programs for object modeling, audio creating etc. At the end of this thesis is exploring of alternatives to publish aplication to different platforms.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Multiplatformní hra postavená na XNA
Marek Chramosil -
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
Petr ŠPRINGER -
Výuková hra na platformě XNA
Lenka Vlková -
Vývoj her na platformě XNA
Tomáš Lamr -
Využití frameworku XNA při vývoji her
David LIBERDA -
Technologie XNA
Stanislav Velký -
Editor terénu s využitím frameworku XNA
Martin Vlček -
Renderování vektorové grafiky v XNA frameworku
Petr KALANDRA