Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl – Bc. Adéla Petříčková
Bc. Adéla Petříčková
Diplomová práce
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Marketing as a tool for integration of art and the general public focused on selling and buying of art
Anotace:
Diplomová práce se věnuje charakteristice současných tendencí trhu s uměním v českém prostředí, v jehož rámci se soustředí především na činnost aukčních domů a síní. V návaznosti na vývojové tendence trhu s uměním, které jsou způsobeny mimo jiné efektivnějším využíváním marketingových nástrojů, představuje diplomová práce možnosti marketingového vymezení a efektivního užívání marketingových nástrojů …víceAbstract:
The master thesis deals with characterising contemporary trends of czech art market. In this scope the thesis focuses mainly on the activities of auction houses. Regarding the evolving trends of art market caused, besides other things, by more effective exploit of marketing tools. The thesis presents the possibilities of marketing specifications and effective using of marketing tools via simulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xx6ex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETŘÍČKOVÁ, Adéla. \textit{Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/kv1bw1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Martina Hamouzová -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace vybraného podniku v zemích EU
Zuzana Dvořáková -
Místo komunikace neziskového sektoru v kruhové ekonomice na příkladu třídění domovního odpadu
Valérie Pražáková -
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Zorka Mašková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
Mária Mihelyová