Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Lenka Horká
Bc. Lenka Horká
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na otázku regionálního produktu a jeho využití na zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se hlavně věnuji literární rešerši, základním pojmům a rozepsání problematiky. V aplikační části se následně věnuji vyhodnocení proběhnutého dotazníkového šetření, diskuzi získaných výsledků a poté vyhodnocuji návrhy, jež by měly pomoci vybrané maloobchodní jednotce …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of the regional product and its use to increase sales of the retail unit. The theoretical part is mainly devoted to a literature review, a breakdown of basic concepts and issues. The application part is dedicated to the evaluation of the questionnaire and its results. I also compare possible proposals which could help the selected retail unit to raise the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vjwr8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORKÁ, Lenka. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kv2x29/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Competitive regional development strategies in modern economy
Dina Murieva -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová