Podnikatelský plán založení bistra – Bc. Barbora Veselá
Bc. Barbora Veselá
Diplomová práce
Podnikatelský plán založení bistra
Business plan to establish a bistro
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je navržení podnikatelského plánu, který bude obsahovat náležitosti, jejichž naplnění bude předpokladem pro založení podniku, který bude konkurenceschopný na českém trhu. Struktura plánu obsahuje popis a analýzu základních oblastí plánu (právní, marketingové, technické a především ekonomické) včetně SWOT analýzy a analýzy rizika.Hlavní důraz je kladem zejména na finanční …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to elaborate the business plan that will contain requirements which will be a prerequisite for establishing a company that will be competitive on the Czech market. The structure of the plan contains a description and an analysis of the basic areas of the plan (legal, marketing, technical and mainly economic) including the SWOT analysis and the Risk analysis.The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeňka Gebeltová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová
Název
Vložil
Vloženo
Práva