Bc. Timotej Krišto

Bakalářská práce

Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva

The Position of Product "Klasa" in Czech Market, Mission, Perspektive
Abstract:
This thesis deals with the role of brand placed on the Czech market. Aim of this work is to analyze the status of the brand placed on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and product brand (its characteristics, function and meaning), and consumer markets, the concepts are not only defined but also describing the buying …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá postavením značky Klasa na českom trhu. Cieľom práce je analýza postavenia značky Klasa na českom trhu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy, a to produkt, značka (jej charakteristika, funkcia a význam) a spotrebiteľské trhy, pričom samotné pojmy nie sú len definované, ale popísané je aj nákupné správanie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze