Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva – Bc. Timotej Krišto
Bc. Timotej Krišto
Bakalářská práce
Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva
The Position of Product "Klasa" in Czech Market, Mission, Perspektive
Abstract:
This thesis deals with the role of brand placed on the Czech market. Aim of this work is to analyze the status of the brand placed on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and product brand (its characteristics, function and meaning), and consumer markets, the concepts are not only defined but also describing the buying …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá postavením značky Klasa na českom trhu. Cieľom práce je analýza postavenia značky Klasa na českom trhu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy, a to produkt, značka (jej charakteristika, funkcia a význam) a spotrebiteľské trhy, pričom samotné pojmy nie sú len definované, ale popísané je aj nákupné správanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11031/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRIŠTO, Timotej. \textit{Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kv384m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Hana Huňavá -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V PRAZE OD ROKU 2008 DO ROKU 2020. Analýza vývoje cen nemovitostí a faktorů ovlivňující trh v době krizí
Lucie Řežábková -
Ekonomické konsekvence státních zásahů: Spotový trh s elektřinou v ČR a vliv výkonu obnovitelných zdrojů elektrické energie na tržní cenu
Roman Studýnka -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera -
Technologie, konkurence a cena na trhu výroby fotografií
Wlasta Laura Laurenčíková