Veronika Nováková
Bachelor's thesis
Vytváření loajality zákazníka
Customer loyalty building
Anotácia:
V této práci se budu zabývat věrností zákazníka. Uvedu zde příklad CRM v praxi, který má za cíl budovat v zákaznících věrnost ke značce nebo produktu tak, aby se zákazník vracel a byl se službami a výrobky spokojený.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the customer loyalty. It gives an example of CRM project which aims to build the loyalty of customers to some brand or product so the customer would return to the company and would be satisfied with all products and services he get.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Tamara Ždiňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková