Veronika Nováková

Bachelor's thesis

Vytváření loajality zákazníka

Customer loyalty building
Anotácia:
V této práci se budu zabývat věrností zákazníka. Uvedu zde příklad CRM v praxi, který má za cíl budovat v zákaznících věrnost ke značce nebo produktu tak, aby se zákazník vracel a byl se službami a výrobky spokojený.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the customer loyalty. It gives an example of CRM project which aims to build the loyalty of customers to some brand or product so the customer would return to the company and would be satisfied with all products and services he get.
 

Kľúčové slová

CRM Zákazník Věrnost Loajalita

Keywords

Customer Loyalty CRM
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Tamara Ždiňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35336

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management