Právní aspekty metod e - marketingu – Vadym Banshchykov
Vadym Banshchykov
Bakalářská práce
Právní aspekty metod e - marketingu
Legal aspects of e-marketing methods
Anotace:
Abstrakt Banshchykov, V. Právní aspekty metod e-marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá problematikou právních norem různých metod elektronického marketingu. Práce je rozdělena na dvě časti, a to literární rešerši a vlastní prací. Literární rešerše obsahuje základní popis e-marketingu, jeho nástro-je, typu propagace, současné trendy v online …víceAbstract:
Abstract Banshchykov,V. Legal aspects of e-marketing methods. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 20. The bachelor's thesis deals with the issue of legal norms of various methods of electronic marketing. The work is divided into two parts, namely literary research, and own work. The literature search contains a basic description of e-marketing, its tools, type of promotion, current trends in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Multikulturní kompetence
Práce na příbuzné téma
-
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Michaela POLENDOVÁ -
Propagace obce Dolní Čermná
Kateřina Budínová -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2017
Eva Krčmářová -
Divadelní propagace, promotion jako součást divadelního artefaktu
Lucie Labajová -
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
Adam Harton -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zdeněk STRNAD