Unschooling v České republice – Bc. Markéta Špačková
Bc. Markéta Špačková
Diplomová práce
Unschooling v České republice
Unschooling in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá alternativním pohledem na výchovu a vzdělávání zvaným unschooling. Cílem práce je zmapovat existenci a podobu tohoto typu vzdělávání v Česku. Teoretická část popisuje jeho vznik a historický vývoj, způsob přenosu do našeho prostředí a představuje ideje významných pedagogů a reformátorů tradiční školy, kteří hnutí unschoolingu formovali. Dále přibližuje právní východiska a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimír Václavík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký -
Vzdělávání ve svobodných demokratických školách pohledem jejich žáků
Kateřina Dostalíková -
Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání
Lucie Mesteková
Název
Vložil
Vloženo
Práva