Lenka Nováková

Diplomová práce

Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení

Emotive story and its importance for how advertising message is perceived
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou významu emotivního příběhu pro vnímání reklamního sdělení. Cílem práce je zjistit, zda jsou reklamy obsahující emotivní příběh přesvědčivější než reklamy absentující typické charakteristiky příběhu, a proč tomu tak je, nebo není. Literární rešerše diskutuje, jaké prvky a jakým způsobem ovlivňují vnímání reklamy. V praktické části je na respondentech z řad studentů …více
Abstract:
This thesis deals with an analysis of the meaning of emotive story for how advertising message is perceived. The aim of the thesis is to find out if advertisements containing an emotive story are more persuasive than advertisements that do not contain the typical characteristics of the story, and why this is or is not the case. Literary research discusses what elements and how they influence the perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79238

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management