Hana TULINSKÁ
Bakalářská práce
Self-networked learning
Self-networked learning
Anotace:
Současným trendem ve vzdělávání dospělých je sebeřízené celoživotní vzdělávání. Současně se však ocitáme v době technologických proměn a nových možností s webem 2.0 a sociálními sítěmi, které mají na vzdělávání vliv. Nasnadě je klást si otázkou, jak tyto oblasti a přístupy spojit. Záměrem práce je vytvoření vlastní vzdělávací perspektivy vycházející z přístupů sebeřízeného učení (sebeřízené učení Malcolma …víceAbstract:
Contemporary trend in adult education is self-directed lifelong learning. But at the same time, we find ourselves at the age of technological transformations and new opportunities with the web 2.0 and social networks, which has the influence to the education. It is evident to ask a question, how to connect these areas and approaches. The intention of this thesis is to create own educational perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vít Dočekal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TULINSKÁ, Hana. Self-networked learning. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kvcm5a kvcm5a/2
31. 3. 2015