Hana TULINSKÁ
Bachelor's thesis
Self-networked learning
Self-networked learning
Abstract:
Současným trendem ve vzdělávání dospělých je sebeřízené celoživotní vzdělávání. Současně se však ocitáme v době technologických proměn a nových možností s webem 2.0 a sociálními sítěmi, které mají na vzdělávání vliv. Nasnadě je klást si otázkou, jak tyto oblasti a přístupy spojit. Záměrem práce je vytvoření vlastní vzdělávací perspektivy vycházející z přístupů sebeřízeného učení (sebeřízené učení Malcolma …moreAbstract:
Contemporary trend in adult education is self-directed lifelong learning. But at the same time, we find ourselves at the age of technological transformations and new opportunities with the web 2.0 and social networks, which has the influence to the education. It is evident to ask a question, how to connect these areas and approaches. The intention of this thesis is to create own educational perspective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vít Dočekal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TULINSKÁ, Hana. Self-networked learning. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Sociology / Sociologie - Andragogika
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights