Vzdělání učitele a kvalita výuky HV na 1. st. ZŠ. – Pavlína DEKOJOVÁ
Pavlína DEKOJOVÁ
Diplomová práce
Vzdělání učitele a kvalita výuky HV na 1. st. ZŠ.
Teacher´s education and quality of teaching music lessons in the primary school.
Anotace:
Diplomová práce "Vzdělání učitele a kvalita výuky HV na 1. stupni ZŠ" měla za cíl blíže seznámit s problematikou, zda učitelské vzdělání ovlivňuje kvalitu a efektivitu výuky hudební výchovy na prvním stupni ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na hudební výchovu z hlediska cílů, metod, pedagogických zásad a jejího zasazení v kurikulárních předmětech …víceAbstract:
The main aim of thesis "Teacher´s education and quality of teaching music lessons in the primary school" was find out if teacher education can determine quality and effectivity of teaching music in lower primary school. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on music education regarding aims, methods, pedagogical principles and its set in curricular subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Zeman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DEKOJOVÁ, Pavlína. Vzdělání učitele a kvalita výuky HV na 1. st. ZŠ.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v Mateřské škole Nová Ves
Michaela Bůbelová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřských školách v Ústeckém kraji
Jana Oszvaldová