Bc. Marek Bařinka

Diplomová práce

Game UI based on procedural techniques

Game UI based on procedural techniques
Anotace:
Práce je zaměřena na využití procedurálních technik pro tvorbu diegetického uživatelského rozhraní a jejich použitelnost v konkrétním příkladě. V teoretické části nejdříve popisuji definice uživatelského rozhraní, dále procedurální generování obsahu a analýzu na základě příkladů ve hrách. V praktické části popisuji implementaci charakteru a provádím průzkum použitelnosti.
Abstract:
Thesis is focused on usage of procedural techniques for creating diegetic user interface a its usability in concrete example. In theoretical part, I first describe definitions of user interface, then procedural content generation and analysis based on examples in games. In practical part, I describe implementation of character and survey usability.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marek Trtík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her