Mgr. Martina Baláková

Master's thesis

Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství

Relations between learning styles, personality traits and academic success of students teacher training programmes
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá styly učení studentů učitelství. Cílem výzkumu bylo odhadnout pořadí stylů učení podle jejich preferovanosti, zjistit vztah mezi styly učení a pohlavím, akademickou úspěšností, studijním předmětem a osobnostními rysy. Rovněž jsme se zabývali silnými a slabými stránkami stylů učení respondentů a spokojeností respondentů se svým stylem učení a prospěchem. Styly učení byly měřeny …viac
Abstract:
This dissertation deals with learning styles of students of teaching programme. The aim of this research was to estimate the order of learning styles according to that, how they are preferred by the respondents. Then we wanted to find out the relations between learning styles and gender, academic outcome, studied subject and personality traits. We also dealed with advantages and disadvantages of learning …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
  • Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdeněk Stránský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta