Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství – Mgr. Martina Baláková
Mgr. Martina Baláková
Master's thesis
Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství
Relations between learning styles, personality traits and academic success of students teacher training programmes
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá styly učení studentů učitelství. Cílem výzkumu bylo odhadnout pořadí stylů učení podle jejich preferovanosti, zjistit vztah mezi styly učení a pohlavím, akademickou úspěšností, studijním předmětem a osobnostními rysy. Rovněž jsme se zabývali silnými a slabými stránkami stylů učení respondentů a spokojeností respondentů se svým stylem učení a prospěchem. Styly učení byly měřeny …viacAbstract:
This dissertation deals with learning styles of students of teaching programme. The aim of this research was to estimate the order of learning styles according to that, how they are preferred by the respondents. Then we wanted to find out the relations between learning styles and gender, academic outcome, studied subject and personality traits. We also dealed with advantages and disadvantages of learning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ulyhh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
- Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zdeněk Stránský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALÁKOVÁ, Martina. \textit{Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/kvxy9s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Why do students of English teaching not want to be teachers?
Petra Šuplatová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
Hierarchie citové vazby, partnerská spokojenost a styly řešení konfliktů u osob pečujících o dlouhodobě nemocné partnery
Tomáš Kalina -
Vliv stylu řízení na spokojenost pracovníků v sociálních službách
Milena Strasserová