Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání – Bc. Klára Baráková
Bc. Klára Baráková
Bakalářská práce
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
The usage of systems of alternative and augmentative communication in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické a rozděleny do tří podkapitol. První kapitola se věnuje vývoji dětí se SVP v raném a předškolním věku a klasifikaci, etiologii, diagnostice a terapii narušené komunikační schopnosti. Popisuje také připravenost na povinnou školní docházku. Ve druhé kapitole jsou popsány možnosti vzdělávání dětí se SVP a systémy, typy a možnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis consists of three chapters. The first and the second chapters are theoretical and divided into three subchapters. The first chapter deals with the early and preschool development of children with special educational needs (SEN) and classification, aetiology, diagnostics, and therapy of impaired speech. This chapter also describes school maturity of such children. The possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ys468/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností
Kamila Benešová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se získanou narušenou komunikační schopností
Tereza Pacáková -
Alternativní a augmentativní komunikace v domovech pro seniory
Emilie ZBORNÍKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji
Alžběta OKRAJKOVÁ