Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání – Bc. Klára Baráková
Bc. Klára Baráková
Bachelor's thesis
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
The usage of systems of alternative and augmentative communication in preschool education
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické a rozděleny do tří podkapitol. První kapitola se věnuje vývoji dětí se SVP v raném a předškolním věku a klasifikaci, etiologii, diagnostice a terapii narušené komunikační schopnosti. Popisuje také připravenost na povinnou školní docházku. Ve druhé kapitole jsou popsány možnosti vzdělávání dětí se SVP a systémy, typy a možnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis consists of three chapters. The first and the second chapters are theoretical and divided into three subchapters. The first chapter deals with the early and preschool development of children with special educational needs (SEN) and classification, aetiology, diagnostics, and therapy of impaired speech. This chapter also describes school maturity of such children. The possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ys468/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2023
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARÁKOVÁ, Klára. \textit{Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kvybg2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností
Kamila Benešová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se získanou narušenou komunikační schopností
Tereza Pacáková -
Alternativní a augmentativní komunikace v domovech pro seniory
Emilie ZBORNÍKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji
Alžběta OKRAJKOVÁ