Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu – Bc. Aneta Danielová
Bc. Aneta Danielová
Master's thesis
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Moving Poster as a Communication Strategy from a Motion Design Perspective
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pohyblivým plakátem a jeho analýzou perspektivou motion designu. Předmětem výzkumu je komunikační a vizuální strategie vybraných komerčních děl, které lze zařadit pod označení pohyblivý plakát, a jejich následná analýza sedmi principy motion designu. Pohyblivý plakát i motion design lze chápat jako výsledek sloučení několika mediálních forem, které na proměnu médií reagovaly …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a moving poster and its analysis from the motion design perspective. The subject of the research is the communication and visual strategy of selected commercial works, which can be classified as a moving poster, and their subsequent analysis with seven principles of motion design. The moving poster and motion design can be understood as the result of merging several media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gajnl/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Jansa
- Reader: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Audiovizuální média v České republice v éře konvergence
Václav Moravec -
On the spectral convergence of the Robin Laplacian operator
Chenjelani MWALE -
Konvergence cenových hladin v EU
Bibiana Depešová -
Convergence of output and wages in Europe
Lukáš Jordán