Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady – Barbora Vojtěchová
Barbora Vojtěchová
Master's thesis
Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Marketing Activities of the Ministry of Agriculture to support domestic food and their effects
Anotácia:
Vlivem liberalizace mezinárodního obchodu dochází k nárůstu dovozu potravin do České republiky. Řada producentů není schopna čelit zahraniční konkurenci a musí ukončit svou činnost. Tím dochází k poklesu produkce zemědělských komodit a potravin, čímž se snižuje také potravinová soběstačnost České republiky. Ministerstvo zemědělství (MZe) proto vyvíjí aktivity na podporu tuzemských potravin a jednou …viacAbstract:
Due to the liberalization of the international trade, there is an increase in food imports to the Czech Republic. However, many producers are not able to face this competition and are forced to end up their business. This leads to the decrease in the production of agricultural commodities and foodstuffs which also reduces the food self-sufficiency of the Czech Republic. Therefore the Ministry of Agriculture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Mariana Čapková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49398
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ministerstvo zemědělství v letech 1918 - 1939
David Šetina -
Dotační politika Ministerstva Zemědělství a Ministerstva životního prostředí v oblasti obnovy a výstavby malých vodních ploch v Ústeckém kraji po roce 2004
Dominik SIMON -
Analýza dotační politiky z kapitoly Ministerstva zemědělství, zaměřená na nestátní neziskové organizace, a návrh úprav.
Veronika Gavláková -
Boj proti suchu - komparace agendy MŽP a ministerstva zemědělství
Kateřina BOUČKOVÁ -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková