Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe – Ivana MATUŠKOVÁ
Ivana MATUŠKOVÁ
Master's thesis
Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe
Incentives in choosing a teaching career and their effects on entry into educational practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá motivy volby pedagogického povolání a začátkem profesní dráhy učitele. Teoretický rámec vymezuje pojem motivy, zahrnuje nejčastější důvody ve výběru učitelské profese, specifikuje osobnostní a profesní předpoklady pedagoga a jeho profesní start. Výzkumná část interpretuje získaná data. Pro účely této pilotní studie bylo využito kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo identifikovat …moreAbstract:
The thesis deals with incentives in choosing a teaching profession and the beginning of the teacher´s career. The theoretical part focuses on motivation, the most frequent reasons for choosing pedagogical profession, specifies the personal and professional prerequisites of the teacher and his/her career start. The practical part is conducted in the form of qualitative research using the semi-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Andrysová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATUŠKOVÁ, Ivana. \textit{Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/kwjrvt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATUŠKOVÁ, Ivana. Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Začínající lektoři při vstupu do profese
Martina Petrovičová -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ -
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Pavel Nehéz -
Motivační faktory žáků základních škol a gymnázií k účasti ve školním kole Biologické olympiády
Andrea SUCHÁNKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights