Martina Jandová

Bachelor's thesis

Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh

The Fashion Live Event and its Potential to Entry the Czech Fashion Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prvním ročníkem reálné módní události s názvem Fashion LIVE. Řeší její možnosti vstupu na český trh a zároveň definuje účel a cíl akce k jehož pochopení je nutné porozumět problematice konkurenceschopnosti pomalé módy v České Republice, kterou kriticky konfrontuje s nadnárodními módními ře-tězci. Cílem práce je navrhnout smysluplný kreativní koncept reálného projektu Fa-shion …more
Abstract:
This bachelor thesis addresses the first edition of the real event named Fashion LIVE. The work focuses on the perspective of the Fashion LIVE entry into the Czech fashion market and also defines the purpose and objective of the event. For the purpose of this thesis it is important to criticaly confront slow fashion with fast fashion chains and understand the reasons for the low competitiveness of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jandová, Martina. Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications