Bc. Petr Kout

Diplomová práce

Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro

Event Marketing - analysis od two events of Eventpro agency
Anotace:
Diplomová práce s názvem Event marketing – analýza dvou eventů se zabývá problematikou oboru event marketingu a jeho aplikací ve dvou zvolených případech. Teoreticko-metodologická část se skládá z obecného popisu marketingové komunikace a deskripce a postupu plánování eventu. Obsahuje podrobné definování pojmu event marketing, nabízí detailní náhled na marketingový a komunikační mix, public relations …více
Abstract:
Diploma thesis titled Event Marketing – analysis of two events deals with event marketing issue and its use in two selected cases. The theoretical and methodological part consists of general description of marketing communication and procedure of event planning. It defines detailed concept of Event Marketing, detailed view to marketing mix and communication mix, public relations and trends of event …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace