Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh – Martina Jandová
Martina Jandová
Bachelor's thesis
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
The Fashion Live Event and its Potential to Entry the Czech Fashion Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prvním ročníkem reálné módní události s názvem Fashion LIVE. Řeší její možnosti vstupu na český trh a zároveň definuje účel a cíl akce k jehož pochopení je nutné porozumět problematice konkurenceschopnosti pomalé módy v České Republice, kterou kriticky konfrontuje s nadnárodními módními ře-tězci. Cílem práce je navrhnout smysluplný kreativní koncept reálného projektu Fa-shion …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses the first edition of the real event named Fashion LIVE. The work focuses on the perspective of the Fashion LIVE entry into the Czech fashion market and also defines the purpose and objective of the event. For the purpose of this thesis it is important to criticaly confront slow fashion with fast fashion chains and understand the reasons for the low competitiveness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Martina. \textit{Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kwp7fk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jandová, Martina. Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Petra Bedrnová -
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
Daniela Grigoryan -
Španělský módní průmysl a jeho místo ve světě
Klára OLIVOVÁ -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina -
Móda
Anželika RYBAK