Kooperatives Lernen: Textarbeit im DaF-Unterricht in der Grundschule – Jitka KOPŘIVOVÁ
Jitka KOPŘIVOVÁ
Master's thesis
Kooperatives Lernen: Textarbeit im DaF-Unterricht in der Grundschule
Cooperative Learning: Working with Texts in Teaching German as Foreign Language in the Elementary School.
Abstract:
The diploma thesis deals with realization of cooperative learning at primary school. It examines whether cooperative learning increases pupils' motivation to learn German as a second foreign language for primary education. At the same time, it answers two other questions: if cooperative learning for pupils is a better way to consolidate acquired knowledge and whether pupils learn the language better …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá realizací kooperativního učení ve výuce na základní škole. Zkoumá, jestli kooperativní učení zvyšuje motivaci žáků k učení němčiny jako druhého cizího jazyka pro základní vzdělávání. Zároveň odpovídá na dvě další otázky: zda je kooperativní učení pro žáky lepším způsobem k upevnění získaných vědomostí a zdali se žákům tímto způsobem další cizí jazyk lépe učí. Práce analyzuje …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Krovová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPŘIVOVÁ, Jitka. \textit{Kooperatives Lernen: Textarbeit im DaF-Unterricht in der Grundschule}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/kwt04e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPŘIVOVÁ, Jitka. Kooperatives Lernen: Textarbeit im DaF-Unterricht in der Grundschule. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / UNJL JO KS
Theses on a related topic
-
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Kooperativní versus kompetitivní učení
Petra Mrázková -
Dynamika počítačem podporovaného skupinového učení
Jiří Poláček -
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Školská sociální práce v prostředí základní školy
Klára Koutná -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová