Bc. Alžběta DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Autorská reportáž
Author's Report
Anotácia:
Jakými prostředky lze v knižním formátu vizuálně a slovně nejpřesvědčivěji zprostředkovat dojmy ze zahraničí? Tato otázka prostupuje všemi vrstvami diplomové práce Autorská reportáž, jejímž tvůrčím výstupem je Zpravodaj berlínský stážistky - You'll never know if you never go. Autorská kniha vzešlá z pracovní stáže strávené v berlínském grafickém studiu. V teoretické části je pozornost zaměřena na čtyři …viacAbstract:
What are the most visually and verbally convincing ways to convey impressions from abroad in the form of a book? It is this question which permeates all the layers of the thesis The Author's Reportage, the creative output of which is the Berlin Intern's Newsletter - You'll never know if you never go. An authorial book resulting from an internship spent in a Berlin graphic design studio. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Pavel Frič
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Alžběta. Autorská reportáž. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / odbor:
Design / Design - Visual Design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace a problematika druhé gramotnosti
Magdalena Feikusová -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt -
Vizuální komunikace v pohřebnictví
Silvie Jakubková -
Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o.
Tereza Faustová -
Formování osobní identity v oblasti vizuální komunikace
Jitka HALÍŘOVÁ -
Komunikace obrazem
Vendula Bělochová -
AUTORSKÁ KNIHA "OBRAZOVÁ ESEJ"
Marcela ZEJDOVÁ