Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o – Jana Štěpánková
Jana Štěpánková
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Marketing communication of Timo, s.r.o
Anotace:
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem …víceAbstract:
The master thesis "Marketing communication of Timo, s.r.o." focuses on analysis of the women underwear market in the Czech Republic emphasizing Czech company Timo, s.r.o. It devotes to the marketing mix of the company in detail, namely to the product mix, price level and distribution activities. The core of the thesis consists in the analysis of the current communication activities used by the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
The development of the Women Rights local group, the proFem case, during the Czech Republic process of ascension to the EU
Alexia Klie Tojal De Almeida -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Návrh konkurenceschopné kolekce spodního prádla ve spolupráci s firmou Triola a.s. na základě objektivního a subjektivního hodnocení
Jana Dostálová