Jana Štěpánková

Diplomová práce

Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o

Marketing communication of Timo, s.r.o
Anotace:
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem …více
Abstract:
The master thesis "Marketing communication of Timo, s.r.o." focuses on analysis of the women underwear market in the Czech Republic emphasizing Czech company Timo, s.r.o. It devotes to the marketing mix of the company in detail, namely to the product mix, price level and distribution activities. The core of the thesis consists in the analysis of the current communication activities used by the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45871