Bc. Matěj Brůna
Master's thesis
Virtuální realita v neuromarketingu
Virtual reality in neuromarketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá technologií virtuální reality a jejím možným využitím v neuromarketingu. Teoretická část práce je věnována aktuální situaci v oblasti virtuální reality, ale také její historii a vývoji. Další části práce se zabývají neuromarketingem, spotřebním chování a psychickým aspektům v marketingu. Hlavním cílem je zjištění účinnosti prezentace reklamního spotu pomocí virtuální reality …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the technology of virtual reality and its possible use in neuromarketing. The theoretical part is devoted to the current situation in the field of virtual reality, but also its history and development. Other parts of the thesis deal with neuromarketing, consumer behavior and psychological aspects in marketing. The main objective is to determine the effectiveness of virtual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f7zh2/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Možnosti experimentálního výzkumu individuálních rozdílů v orientaci za užití imerzivní virtuální reality
Pavel Ugwitz -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Divadelní provoz v realitě ovlivněné pandemií covidu-19
Barbora Slaběňáková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová