Bc. Matěj Brůna

Master's thesis

Virtuální realita v neuromarketingu

Virtual reality in neuromarketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá technologií virtuální reality a jejím možným využitím v neuromarketingu. Teoretická část práce je věnována aktuální situaci v oblasti virtuální reality, ale také její historii a vývoji. Další části práce se zabývají neuromarketingem, spotřebním chování a psychickým aspektům v marketingu. Hlavním cílem je zjištění účinnosti prezentace reklamního spotu pomocí virtuální reality …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the technology of virtual reality and its possible use in neuromarketing. The theoretical part is devoted to the current situation in the field of virtual reality, but also its history and development. Other parts of the thesis deal with neuromarketing, consumer behavior and psychological aspects in marketing. The main objective is to determine the effectiveness of virtual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication