Virtuální realita v neuromarketingu – Bc. Matěj Brůna
Bc. Matěj Brůna
Master's thesis
Virtuální realita v neuromarketingu
Virtual reality in neuromarketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá technologií virtuální reality a jejím možným využitím v neuromarketingu. Teoretická část práce je věnována aktuální situaci v oblasti virtuální reality, ale také její historii a vývoji. Další části práce se zabývají neuromarketingem, spotřebním chování a psychickým aspektům v marketingu. Hlavním cílem je zjištění účinnosti prezentace reklamního spotu pomocí virtuální reality …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the technology of virtual reality and its possible use in neuromarketing. The theoretical part is devoted to the current situation in the field of virtual reality, but also its history and development. Other parts of the thesis deal with neuromarketing, consumer behavior and psychological aspects in marketing. The main objective is to determine the effectiveness of virtual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f7zh2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti experimentálního výzkumu individuálních rozdílů v orientaci za užití imerzivní virtuální reality
Pavel Ugwitz -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Divadelní provoz v realitě ovlivněné pandemií covidu-19
Barbora Slaběňáková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová