Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav – Bc. Petra STROUHALOVÁ
Bc. Petra STROUHALOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav
Marketing communication project focusing on the strengthening of the position of Česká pojišťovna a.s., branch office Břeclav, on the market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace vedoucí k upevnění pozice České pojišťovny, pobočky Břeclav na pojistném trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se pojišťovnictví, marketingové komunikace a marketingové analýzy. Analytická část pojednává o současném stavu marketingové komunikace pojišťovny …víceAbstract:
The diploma thesis aims to create a marketing communication project leading to the strengthening of the position of Česká pojišťovna, branch office Břeclav, on the insurance market. The thesis is divided into theoretical, practical and project parts. The theoretical part deals with knowledge obtained in the area of insurance industry, marketing communication and marketing analysis. The analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21311
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STROUHALOVÁ, Petra. \textit{Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/kwy8h0/.
Jak správně citovat práci
STROUHALOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.
Petra STRAKOVÁ -
Projekt zlepšení procesu příjmu a adaptace pracovníků ve vybrané firmě
Kristýna Schulzová -
Projekt vyhledávání, výběru a přijímání pracovníků ve společnosti ČSAD Uherské Hradiště a.s.
Lucie Hanáčková