Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Martin Fiedler
Martin Fiedler
Bakalářská práce
Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Inovation in project Premium Car Configurator and its rollout on German market, provided by ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Teoretická část práce je věnována procesnímu řízení a rollout managementu se zaměřením na automobilový průmysl. V praktické části práce je analyzován aktuální proces rolloutu Premium Car Configuratoru na německém trhu. Blíže je představen objednací proces, financování a předávání informací mezi ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO Deutschland GmbH, dodavateli a německou dealerskou sítí. Analýza je zakončena …víceAbstract:
The theoretic part of this thesis is focused on rollout and process management in the automotive industry. The practical part includes the analysis of the current process of the rollout Premium Car Configurator on the German market. Processes of ordering, funding and sharing the information between ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO Deutschland GmbH, suppliers and the German dealer network are described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Wicher, Ph.D.
- Oponent: Martin Opic, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIEDLER, Martin. \textit{Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kwzi04/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace Čechů na život a práci ve společnosti Škoda Auto Deutschland
Tomáš Šnajdr -
Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland
Adéla KOMŮRKOVÁ -
Automatizované testy webové aplikace Car Configurator
Jiří Motl -
Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh
Tomáš Osinek