Tereza Hercigová

Master's thesis

Marketingový pohled na vybranou křesťanskou církev

Marketing view of a chosen Christian church in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit marketingovou analýzu a návrh marketingové strategie Českobratrské církve evangelické. Základ analýzy tvoří popis situace ohledně využívání služeb církví a náboženských společností v České republice a marketingově pojatá charakteristika nejvýznamnějších českých křesťanských církví včetně Českobratrské církve evangelické. Pro lepší pochopení toho, jak jsou náboženství …more
Abstract:
The goal of this paper is to create a marketing analysis and a draft of a marketing strategy for the church Českobratrská církev evangelická (further ČCE). The analysis is based on a description of the situation concerning churches and religion communities services usage in the Czech republic and the characteristics of the most important Czech Christian churches including the ČCE from the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24362