Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky – Maksim Aleksandrovich Skoblikov
Maksim Aleksandrovich Skoblikov
Bachelor's thesis
Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky
Features of the detailed targeting tool in Facebook Ad Manager and the impact of the tool on small businesses
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje funkci nástroje podrobného cílení sociální sítě Facebook a jeho vliv na tržby podniků. Hlavním cílem této práce je analyzovat dopady nástroje podrobného cílení Facebooku na tržby malých podniků. Pod-klady pro výzkumnou část práce jsou získány z dotazníků, rozdaných v jednotlivým majitelům vybraných podniků. Bylo zjištěno, že nástroje podrob-ného cílení sociální sítě …viacAbstract:
This bachelor thesis analyzes the function of the tool of detailed targeting of the social network Facebook and its impact on business sales. The main goal of this thesis is to analyze the impact of the tool of detailed targeting of Facebook on the sales of small businesses. The data for the research part of the work is obtained from questionnaires distributed to individual owners of selected companies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Miloslava Hiršová
- Oponent: Stanislav Tripes
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOBLIKOV, Maksim Aleksandrovich. \textit{Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a~dopad daného nástroje na malé podniky}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxl16t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal