Martin Homola

Diplomová práce

Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas

Mystery shopping - Comparison Douglas vs. Sephora
Anotace:
Boj o zákazníka je typickým znakem obchodu dnešní doby. O důležitosti zákaznického servisu není pochyb. Pokud firma na trhu služeb opakovaně nedisponuje kvalitou v tomto ohledu, nespokojený zákazník v budoucnu využije služeb konkurence. Je mnoho prodejců, kteří svou úlohu nezvládají. Změřit kvalitu obsluhy je přitom velmi obtížné. Jednou z metod, které moderní marketing využívá, je mystery shopping …více
Abstract:
A fight for customer is nowadays a typical sign of business. There is no doubt about an importance of a customer service. If a company doesn't dispose of quality in this point of view, a dissatisfied customer will use competitor's service in future. There is plenty of sellers, who don't master their roles. However, to measure the quality of service is difficult. One of methods that are used by a modern …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Šojdel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30068