Martin Homola

Master's thesis

Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas

Mystery shopping - Comparison Douglas vs. Sephora
Abstract:
Boj o zákazníka je typickým znakem obchodu dnešní doby. O důležitosti zákaznického servisu není pochyb. Pokud firma na trhu služeb opakovaně nedisponuje kvalitou v tomto ohledu, nespokojený zákazník v budoucnu využije služeb konkurence. Je mnoho prodejců, kteří svou úlohu nezvládají. Změřit kvalitu obsluhy je přitom velmi obtížné. Jednou z metod, které moderní marketing využívá, je mystery shopping …more
Abstract:
A fight for customer is nowadays a typical sign of business. There is no doubt about an importance of a customer service. If a company doesn't dispose of quality in this point of view, a dissatisfied customer will use competitor's service in future. There is plenty of sellers, who don't master their roles. However, to measure the quality of service is difficult. One of methods that are used by a modern …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 2. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Václav Šojdel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30068