Vytvoření marketingové strategie značky BUBU – Bc. Kateřina Klímová
Bc. Kateřina Klímová
Master's thesis
Vytvoření marketingové strategie značky BUBU
Creation of Marketing strategy for BUBU brand
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingu a následné vytvoření návrhu marketingové strategie pro zvolený subjekt, jehož podnikatelským záměrem je zavedení nové značky sportovního oblečení na trh. Teoretická část práce shrnuje dle aktuálních odborných a vědeckých zdrojů problematiku marketingu, marketingového výzkumu a teorii obchodní značky. Hlavní důraz je kladen především …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of the current marketing situation and the creation of the proposal of marketing strategy for the chosen business entity, whose business plan is to penetrate the market with a new brand of sportswear. The theoretical part of the thesis summarizes the issue of marketing, marketing research and the theory of trademark based on latest research in given field …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek
Názov
Vložil
Vložené
Práva