Interpretace obrazu pomocí 3D modelovacích digitálních nástrojů – Bc. Lukáš Dolniak
Bc. Lukáš Dolniak
Bakalářská práce
Interpretace obrazu pomocí 3D modelovacích digitálních nástrojů
The Interpretation if the Painting with 3D Digial Modeling Tools
Abstract:
This thesis encompasses the creation of lowpolygonal models with various techniques in the environment of Autodesk 3ds Max. The emphasis is on production of correct polygonal mesh suitable for later operations. It describes creation of UV coordinates for subsequent texturing. It further deals with properties of interoperability between 3ds Max and program Mudbox. It elucidates principles of digital …víceAbstract:
Práca zahŕňa tvorbu nízkopolygónových (low-poly) modelov viacerými technikami v prostredí Autodesk 3ds Max. Dôraz je kladený na vytvorenie korektnej sieťoviny pre ďalšie operácie. Popisuje tvorbu UV koordinát pre následné textúrovanie. Ďalej sa venuje vlastnostiam interoperability 3ds Max s programom Mudbox. Vysvetľuje princípy digitálneho sochárstva (digital sculpting), tvorbu a využitie viacerých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z099f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace obrazu v 3D objektu
Martin Vigaš -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Pavel Ugwitz -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Interpretace obrazu v 3D objektu
Martin Vigaš