Bc. Robert Henyš

Bachelor's thesis

Chování zákazníka ve vztahu ke značce

Consumer behavior in relation to the brand
Abstract:
Bakalářská práce Chování zákazníka ve vztahu ke značce, se věnuje problematice budování značek v kontextu specifik lidského chování. Zabývá se tématem hlavních aspektů a charakteristik lidské psychiky, které v konečném důsledku determinují, jak se bude spotřebitel k dané značce chovat. Znalost těchto charakteristik pak dává konkrétní značce, potažmo podniku možnost do jisté míry predikovat a správně …more
Abstract:
Abstract The bachelor’s thesis “Customer behaviour in relation to the brand” examines the topic of brand building in a relation to individual human behaviour. The thesis identifies main aspects and characteristics of human psyche which ultimately determines the final consumer behaviour towards the brand. Comprehension of these characteristics provides the brand with the ability to some extent predict …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication