Martina Manethová

Bachelor's thesis

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Analysis of customer care in company Baťa, a. s. until year 1945 as an inspiration for present business environment
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat způsob péče o zákazníky a její jednotlivé aspekty ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945. Na základě této analýzy jsem vytvořila návrh několika doporučení, jak by se mohly inspirovat současné firmy v oblasti vztahů se zákazníky. Práce je členěna na dvě hlavní části. V teoretické části jsem zpracovala přehled poznatků týkajících se řízení vztahů se zákazníky …more
Abstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to analyze how customer care and its individual aspects were handled in the company Baťa a. s. until year 1945. I had proposed several suggestions based on this analysis which could inspire contemporary companies in the area of customer relations. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part I summarized the knowledge regarding customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Gabriela Končitíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Manethová, Martina. Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe