Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh – Bc. Simona Marinčáková
Bc. Simona Marinčáková
Master's thesis
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
The Project of Introducing the Brand of SiDoma INTERIER Studio on the Slovak Market
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl …moreAbstract:
The main aim of this thesis is project of introducing the interior design´s brand SiDoma INTERIER studio on the Slovak market. The theoretical part deals with the literature researching of introducing brand on the Slovak market. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTE analysis and microenvironment analysis use Porter´s model of five competitive strengths, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARINČÁKOVÁ, Simona. \textit{Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kyb16j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marinčáková, Simona. Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ