Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh – Bc. Simona Marinčáková
Bc. Simona Marinčáková
Master's thesis
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
The Project of Introducing the Brand of SiDoma INTERIER Studio on the Slovak Market
Anotácia:
Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl …viacAbstract:
The main aim of this thesis is project of introducing the interior design´s brand SiDoma INTERIER studio on the Slovak market. The theoretical part deals with the literature researching of introducing brand on the Slovak market. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTE analysis and microenvironment analysis use Porter´s model of five competitive strengths, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARINČÁKOVÁ, Simona. \textit{Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kyb16j/.
Jak správně citovat práci
Marinčáková, Simona. Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ