Arteterapie a děti se sluchovým postižením – Bc. Kateřina MALINOVÁ
Bc. Kateřina MALINOVÁ
Diplomová práce
Arteterapie a děti se sluchovým postižením
Art Therapy and Children with Hearing Impairment
Anotace:
Tématem práce je arteterapie a sluchové postižení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá teorií arteterapie, technikami a formami arteterapie, významem barev, diagnostikou a osobností arteterapeuta. Dále se se zabývá lidským sluchem a sluchovým vnímáním. Dozvíme se, jak komunikovat se sluchově postiženým, jaké jsou druhy a stupně sluchového postižení a jak můžeme …víceAbstract:
The theme of this thesis is art therapy and hearing impairment. It has been divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the theory of the art therapy, techniques and the various forms of art therapy, the meaning of colours, diagnostics and personality of an art therapist. It also deals with human hearing and auditory perception. We will also find out how to communicate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Zveřejnit od: 10. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALINOVÁ, Kateřina. Arteterapie a děti se sluchovým postižením. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití technik arteterapie při práci s osobami se sluchovým postižením
Petra HAVRÁNKOVÁ -
Využívání arteterapie u dětí se souběžným postižením více vadami
Kamila JANČÁLKOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba dětí mladšího školního věku (porovnání kresby dětí z běžných tříd a tříd pro nadané děti)
Zuzana HANUSOVÁ -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba předškolních dětí z pohledu učitelek mateřských škol
Markéta Sloveňáková -
Kresba rodiny očima dítěte předškolního věku
Dana Mrklovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva