Management a marketing FC Vysočina Jihlava – Mgr. Lukáš Michal
Mgr. Lukáš Michal
Bakalářská práce
Management a marketing FC Vysočina Jihlava
Management and Marketing FC Vysočina Jihlava
Anotace:
Práce je zaměřena na popis fungování fotbalového klubu. Popisuje management a marketing fotbalového klubu.Abstract:
The thesis is focused on the description of how the football club. It describes the management and marketing football club.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddg1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
In Pursuit of Trophies: Analysis of English Football Club Owners’ Objectives
Jan Laxa -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Management a marketing Třebíč Nuclears
Richard Sázavský -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje -
Management a marketing klubu FK Chlumec nad Cidlinou
Jan Mahr -
Management a marketing fotbalového klubu
Martin Koška