Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele – Bc. Magdaléna Kolářová
Bc. Magdaléna Kolářová
Master's thesis
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
The Influence of Seasonal Offers on the Buying Behavior of Consumer
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na vliv sezónních kampaní a limitovaných edic na spotřební chování zákazníků. Teoretická práce se bude zabývat faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitele, vlivem reklamy na toto rozhodování, což bude řešeno především z pohledu psychologie spotřebitele. Praktická část diplomové práce bude zaměřena na ověřování vlivu limitované edice a sezónní nabídky na nákupní …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on influence of seasonal offers and limited editions on the buying behaviour of consumers. The theoretical part deals with factors which influence buying behaviour of consumer and influence of advertisement on this opting. It will be solved mainly from the perspective of psychology of consumer. The practical part of the thesis focuses on checking of influence of limited …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes
Adam Blecha -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Barbora Bradáčová -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Gender Differences in Response to Sales Promotion
Maryna Solilyak -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová