Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu – Luisa Divišová
Luisa Divišová
Bakalářská práce
Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
Promotion of Junior Basketball Club through Digital Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the optimization of digital marketing for the promotion of the junior basketball club Žabiny Brno. The work combines theoretical foundations with the practical application of knowledge gained through the research method of questionnaire survey. The aim is to identify effective digital channels and content that could help the club to increase its popularity and expand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVIŠOVÁ, Luisa. \textit{Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/kzf7wv/.
Jak správně citovat práci
Divišová, Luisa. Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le