Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu – Libor Pavlas
Libor Pavlas
Bachelor's thesis
Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu
Analysis of the United Kingdom automotive market and position of ŠKODA AUTO a.s. in this market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou automobilového trhu ve Velké Británii a zachycení postavení společnosti ŠKODA AUTO a.s. na tomto trhu. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první je popsán britský automobilový trh a průmysl, následně je zachyceno postavení společnosti ŠKODA AUTO a.s., je popsán její marketingový mix a analyzována její konkurenční výhoda.Druhá část teoreticky charakterizuje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the car market in the United Kingdom and position of carmaker ŠKODA AUTO a.s. in this market. This thesis is divided into two parts. In the first part is described the UK automotive market and industry, following by analysis of ŠKODA AUTO a.s. position in this market, the company marketing mix explanation and its competitive advantage.The second part explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLAS, Libor. \textit{Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a~postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/kzilcz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights