Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu – Libor Pavlas
Libor Pavlas
Bakalářská práce
Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu
Analysis of the United Kingdom automotive market and position of ŠKODA AUTO a.s. in this market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou automobilového trhu ve Velké Británii a zachycení postavení společnosti ŠKODA AUTO a.s. na tomto trhu. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první je popsán britský automobilový trh a průmysl, následně je zachyceno postavení společnosti ŠKODA AUTO a.s., je popsán její marketingový mix a analyzována její konkurenční výhoda.Druhá část teoreticky charakterizuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the car market in the United Kingdom and position of carmaker ŠKODA AUTO a.s. in this market. This thesis is divided into two parts. In the first part is described the UK automotive market and industry, following by analysis of ŠKODA AUTO a.s. position in this market, the company marketing mix explanation and its competitive advantage.The second part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva