Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie – Petra BLÁHOVÁ
Petra BLÁHOVÁ
Bachelor's thesis
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
The Integration Process of the Pupil with Visual Impairments in Mainstream Preschool and Primary Education, a Case Study
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie se zabývá tématem integračního procesu dítěte se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání. Je zde předání základních informací o zrakovém postižení a úloze rodiny při integraci, dále je vysvětlena …viacAbstract:
This thesis deals with integration process for visually impaired child during preschool and elementary education. Basic information and importance of family during integration are provided as well as basic terminology connected to visually impaired child and its integration into society. The aim of this thesis is to give professional view of integrational education of visually impaired children, describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÁHOVÁ, Petra. \textit{Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kzofkv/.
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Petra. Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie . Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Participativní tvůrčí postupy v designu služeb.
Marie DOUCET
Názov
Vložil
Vložené
Práva