Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Eliška Pokorná
Eliška Pokorná
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Autor: Eliška Pokorná Název: Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci Práce se zabývá problematikou marketingového mixu konkrétního podniku. První část je věnovaná teoretickým východiskům marketingu, analýzám mikroprostředí a makroprostředí, marketingovému mixu, SWOT analýze a dotazníkovému průzkumu. Druhá část je zaměřená na využití teoretických poznatků, sestavení stávajícího …moreAbstract:
ANNOTATION Autor: Eliška Pokorná Název: Marketing Mix of the Specific Institution This bachelor thesis deals with the marketing mix of the specific institution. The first part describes the theoretical points of marketing, analyzes of micro-environment and macro-environment, marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. The second part is focused on the theoretical knowledge to create analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/hyj4x/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Pumprla
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý