Eliška Pokorná

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Autor: Eliška Pokorná Název: Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci Práce se zabývá problematikou marketingového mixu konkrétního podniku. První část je věnovaná teoretickým východiskům marketingu, analýzám mikroprostředí a makroprostředí, marketingovému mixu, SWOT analýze a dotazníkovému průzkumu. Druhá část je zaměřená na využití teoretických poznatků, sestavení stávajícího …more
Abstract:
ANNOTATION Autor: Eliška Pokorná Název: Marketing Mix of the Specific Institution This bachelor thesis deals with the marketing mix of the specific institution. The first part describes the theoretical points of marketing, analyzes of micro-environment and macro-environment, marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. The second part is focused on the theoretical knowledge to create analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Pumprla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING