Eliška Pokorná

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Autor: Eliška Pokorná Název: Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci Práce se zabývá problematikou marketingového mixu konkrétního podniku. První část je věnovaná teoretickým východiskům marketingu, analýzám mikroprostředí a makroprostředí, marketingovému mixu, SWOT analýze a dotazníkovému průzkumu. Druhá část je zaměřená na využití teoretických poznatků, sestavení stávajícího …více
Abstract:
ANNOTATION Autor: Eliška Pokorná Název: Marketing Mix of the Specific Institution This bachelor thesis deals with the marketing mix of the specific institution. The first part describes the theoretical points of marketing, analyzes of micro-environment and macro-environment, marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. The second part is focused on the theoretical knowledge to create analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Pumprla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING