Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Eliška Pokorná
Eliška Pokorná
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Autor: Eliška Pokorná Název: Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci Práce se zabývá problematikou marketingového mixu konkrétního podniku. První část je věnovaná teoretickým východiskům marketingu, analýzám mikroprostředí a makroprostředí, marketingovému mixu, SWOT analýze a dotazníkovému průzkumu. Druhá část je zaměřená na využití teoretických poznatků, sestavení stávajícího …víceAbstract:
ANNOTATION Autor: Eliška Pokorná Název: Marketing Mix of the Specific Institution This bachelor thesis deals with the marketing mix of the specific institution. The first part describes the theoretical points of marketing, analyzes of micro-environment and macro-environment, marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. The second part is focused on the theoretical knowledge to create analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hyj4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Pumprla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý