Bc. Liudmila Fomenko

Bachelor's thesis

Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing Mix Work as Presumption Success of Entrepreneurial Subject in the Market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix, jakožto jeden z hlavních nástrojů marketingového řízení, a jeho uplatnění při dosažení cílů, které si podnikatelský subjekt vytyčil. Cílem práce je na základě analýzy makro a mikroprostředí provést analýzu práce firmy s prvky marketingového mixu a vyhodnotit silné a slabé stránky firmy v této oblasti její činnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix, as one of the main tools of marketing management, and its application in achieving the goals set by the entrepreneurial subject. The aim of the thesis is to analyze the work of the company with the elements of the marketing mix based on analysis of macro and microenvironment and to evaluate the strengths and weaknesses of the company in this area …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní